Følg oss

Kontakt

Kontaktskjema

Info

BraMat.no er et nettsted for alle som har interesse for, eller spørsmål om mat, vekt, helse, ernæring og livsstil. BraMat.no drives av seriøse og anerkjente fagfolk med lang erfaring innen vektreduksjon og helse på nett.
Kopiering av tekst og annet materiale fra BraMat.no for bruk annet sted er ikke tillatt uten avtale.

Annonse:
Annonse:

Her er ukens treningsplan til våre medlemmer.

Som medlem får du tilgang til en ny treningsplan hver uke. Treningsplanen får du også på mail.

Vi har lagt opp til fire treningsøkter per uke, men for mange holder det å trene 2-3 ganger i uken.

Hver uke gir vi deg forslag til nye treningsøkter som du kan gjøre hvor du vil, gjerne ute!

  • Treningsdag 1

  • Tren med strikk 3 (video)
  • Denne treningsøkten er lagt opp som en sirkeltrening der du utfører alle øvelsene i en runde på tid (50-40-30 sekunder per runde). Med så mye fokus på overkroppen i en økt er det viktig å ikke skynde seg, men holde god kvalitet på hver repetisjon gjennom alle rundene.
  • Treningsdag 2

  • Kondisjonsbank: Langkjøring
  • Langkjøring er en behagelig form for utholdenhetstrening og utføres i pratetempo. Lengden på treningsøkta kan variere fra 30 minutter til flere timer. For at langkjøring skal gi deg effekten du ønsker, er det viktig at du holder et rolig tempo der pulsen ikke blir for høy. For noen kan det være nok å slå av tempoet i oppoverbakkene, mens andre må gå.
  • Treningsdag 3

  • Tren med strikk 7 (video)
  • Denne treningsøkten er lagt opp med supersett. Her skal du utføre to og to øvelser i par, uten pause mellom. Fullfør for eksempel øvelse 1 og 2 med 3 serier, før du går videre til de to neste øvelsene. Denne måten å trene på er veldig effektiv, og er supert i en travel hverdag!
  • Treningsdag 4

  • Valgfri webtrening, eller en av øktene fra treningsdag 1, 2 eller 3.

Logg inn

DIN UKE

Oppskrifter